måndag 17 augusti 2009

INTRODUCTION


Trodde aldrig jag skulle börja blogga med tanke på mina fördomar mot bloggvärlden. Men nu har jag ändrat mig och har bestämt mig för att börja. Min blogg kommer handla mycket om Astrologi, och jag vet att det är många där ute som inte tror på sånt men så fort jag startar en diskussion om ämnet så börjar folk häpna och säga "Va, hur visste du det?" eller "Det stämmer jättemycket". Jag har valt att skriva om detta för att jag vill förmedla till andra medmänniskor vad dom har att förvänta sig av vänner, familj, kändisar osv födda i olika Stjärntecken och hur man bäst umgås med dem.

Mitt stjärntecken är Väduren. Jag har solen i Väduren,
månen i Väduren och ascendenten i Skytten.
Så jag är en dubbel Vädur kan man säga.
Mitt kinesiska stjärntecken är Draken.
Följ min blogg och jag kommer lära er ett och annat som kommer att gynna er.

Mvh / Simon Aries

0 kommentarer: